W poprzednich latach trudno było bezpiecznie reklamować konopie w przestrzeni. Wraz ze zmianami w legalizacji na horyzoncie... to wszystko się zmienia!
To było osobliwe, wyprzedane wydarzenie, które odbyło się w prywatnym biurze w centrum Toronto, gdzie dyskutowano o ewolucji mediów w przemyśle konopi. Wchodząc, wiedziałem, że jestem raczej w sferze biznesu niż w społeczności konopi. Ale mało kto wiedział. Myliłem się. Zaintrygowało mnie to wydarzenie, ponieważ jedynym celem Higher Mentality jest dostarczanie naszym widzom edukacji, wiedzy oraz zabawnych filmów i artykułów. Co możemy zrobić, aby podnieść poziom naszej gry? Jakie przepisy prawne obowiązują i jak się zmieniają?
Paneliści-eksperci dyskutowali o tym, jak długą drogę przeszły media na temat przemysłu marihuany w krótkim czasie. Co ważniejsze, ewoluując od "klasycznych terminów stoner" i stereotypów do bardziej wyrafinowanego przemysłu.
Gospodarzem był moderator Rob Vanisko z N6A Cannabis Group. I był świetnie przygotowany na ciekawe pytania. Dodatkowo, utrzymywał rozmowę w ciągłym ruchu. Nie wspominając już o znalezieniu idealnej mieszanki panelistów. Tak więc, dziękujemy Ci Rob!
Paneliści:
Od lewej do prawej: Moderator Rob Vanisko z N6A Cannabis Group, Christina Pellegrini z Globe & Mail Antuanette Gomez z Women Grow Toronto oraz Hadley Ford z iAnthus Capital. via Kween Kannabis/HigherMentality
Hadley Ford z INS Capital:
Hadley Ford wydawał się być typowym biznesmenem - i w pewnym sensie rzeczywiście nim był, ale słuchanie jego punktu widzenia było bardzo wnikliwe. Ford ma długą historię związaną z konopiami indyjskimi - nawet żartował, że sięga ona czasów, gdy był w macicy. Ale za jego żartami i za jego zapleczem finansowym kryje się naprawdę interesująca historia. W rzeczywistości, marihuana może nie była jego planem, ale była w planach. Jego rodzice mieli na farmie hodowlę konopi, co doprowadziło do rozwoju kariery ich dzieci. Biorąc pod uwagę, że jego brat był pierwszym medycznym dostawcą w Nowym Meksyku, a jego siostra jest licencjonowanym dostawcą, nie jest zaskoczeniem, że Hadley wpadł w tę branżę z powodu rodzinnej waśni. Więc starszy brat wkroczył do akcji. Mając doświadczenie w finansach - pracując w Fidelity Investments i Goldman - w połączeniu z historią marihuany, powstał iAnthus. Cztery lata później
iAnthus jest właścicielem i operatorem najlepszych w swojej klasie, licencjonowanych obiektów z konopiami indyjskimi w całych Stanach Zjednoczonych. Firma działa w 6 stanach, a nawet prowadzi działalność publiczną w Kanadzie.Antuanette Gomez - Women Grow Canada
Antuanette jest międzynarodowym mówcą na temat zdrowia seksualnego, tantry i marihuany. Była panelistką reprezentującą swoją rolę jako dyrektorka Toronto Woman Grow Market i mentorka wielu startupów w powstającym przemyśle marihuany w Kanadzie w ramach prawa. Ta organizacja jest naprawdę niesamowita, a ona mówi o niej i o przemyśle marihuany bardzo wysoko. Prawdopodobnie najbardziej elokwentna i pięknie mówiąca panelistka, jakiej kiedykolwiek doświadczyłem. Jej miękki głos w połączeniu z pięcioletnim doświadczeniem pokazuje jej wartość. Chociaż - 15 start-upów to całkiem nieźle. Dodatkowo, pokazuje dokładnie dlaczego Women Grow jest na ponad 35 rynkach na całym świecie. Znajdują talenty od lekarzy do kancelarii prawnych do mniejszości i kobiet. Podkreślają kobiety-przedsiębiorców, którzy chcieliby wejść w przestrzeń marihuany. Partnerstwo z uniwersytetami i szkołami wyższymi, aby zapewnić więcej opcji szkolenia w zakresie marihuany. Anruanette jest osobą, którą warto poznać - jest mądra, rozważna i wie, jak dopasować marihuanę do ram prawnych. Jak stwierdził Gomez: "Jestem bardzo strategiczna w swoich przemyśleniach".
Chrisitina Pelligrini - The Globe and Mail
Może być dzieckiem w branży, ale Christina jest wiodącą siłą w mediach, pisze i mówi się, że jest profesjonalistką w wywiadach. Ze spokojnym usposobieniem i tłem w rynku kapitałowym, obecność Christiny w mediach jest bardzo silna. Wierzę, że Hadley wyjaśnił, że była pierwszą, która przeprowadziła z nim wywiad z perspektywy biznesowej i z pewnym rodzajem profesjonalizmu. I to jest coś, do czego dążymy. Ale Christina była również pierwszą osobą, która zwróciła uwagę na zmiany i podekscytowanie konopiami indyjskimi. Więc mając tę świeżą twarz, która nic nie wie, może być korzystne dla bezstronnego punktu widzenia. Z każdej strony. Pisząc dla giełdy i TMX, Pelligrini jakby wpadła na rynek marihuany po tym, jak rynek wybuchł w listopadzie. Teraz pisze o wszystkim, co dotyczy konopi w nowym sektorze konopi w The Globe an Mail. Ale jak wiemy, jej praca jest ogromna, z nowym, kończącym się feedem wiadomości o konopiach, edukacji, rozrywce i finansach. I Pelligrini trafił w sedno: "Wiadomości są nieustanne!".
The News is Relentless
Jessica Nudo z Nuda Media rozmawia z Christiną po panelu dyskusyjnym.
Jaki jest największy branżowy nagłówek?
H:
Akwizycja: Grow Healthy - największa obecnie w USA. Ale także o tym, jak Biały Dom, Trump i Sessions próbowali zrobić z tego blockbuster, ale walka nie jest tak naprawdę problemem. chodzi o czas - a my jesteśmy w najlepszym momencie.O:
Kanada staje się światową potęgą w dziedzinie marihuany. W rzeczywistości Stany Zjednoczone mają mniejsze znaczenie w porównaniu z przemysłem i ośrodkiem, który powstaje tutaj.C:
Giełda od grudnia do stycznia eksplodowała w kanadyjskich akcjach. Nawet firmy, o których ludzie nigdy nie słyszeli. I ogólne inwestycje nadal w nowym roku.Kanada eksportuje do innych krajów:
Paneliści wskazał, że Kanada jest naprawdę już do przodu. Z uprawami na Jamajce, medycyną i Europą, a następnie procesem medycznym w Ameryce Południowej. Czy nie jest to prawdą? Nie tylko mamy możliwości, ale mamy też medyczną i pasję do uprawy marihuany. Kanada ma więcej możliwości testowania i badań niż inne obszary.
Zmiana w polityce
H:
Dolary mówią same za siebie. Ale w przypadku Stanów, to działa inaczej. Jeśli w Nowym Jorku można uzyskać 250 milionów wpływów z podatków, to nie pozwolisz, aby ktoś przekroczył granicę z New Jersey, aby kupić. Miasto chce zatrzymać te pieniądze.A:
To jest w debacie, co oznacza, że trzeba o tym mówić. Liberałowie właśnie poddali dekryminalizację pod debatę. Co oznacza, że jest to ogromny temat.C:
Oni widzą pieniądze.Dostosowania są naturalne dla niektórych
- Przechodząc od wielkich firm do małych przedsiębiorstw - jak one prowadzą swoją działalność, zajmują inną przestrzeń na rynku kapitałowym. To znaczy jak pozyskują pieniądze, jak przebiegają transakcje, struktura władz, sposób zarządzania zarządem.
- Małe spółki kontra veruss IPO. Zupełnie nowa obsada postaci
- Zmiana dla dużych mediów - mniej o 5 dużych bankach, więcej o mniejszych bankach inwestycyjnych
- Śmierć małego banku inwestycyjnego zmienia się
- Nowe spółki każdego dnia
- Teraz więcej "pytaj o wszystko".
- Odbywają się szczere rozmowy - wszyscy uczą się razem.
Niektóre ze stygmatów:
- "Nadal nie mogę przyjść na twoje wydarzenie" - nie wygląda to dobrze ani dla twojego biznesu, ani dla twoich partnerów
- "Garnek" - to słowo jest nadal używane jako negatywna perspektywa.
- "To ciekawe..." - może się to wydawać bardzo unormowane, ale większość jest zaskoczona wyborem pracy. Ponieważ staje się to zmianą stylu życia
- "Możesz iść do więzienia" - strach przed karami
- "Nie mogę uwierzyć, że to robisz" - ludzie myślą, że to Cheech i Chong, ale tak naprawdę to biznes z dużymi marżami!
Dlaczego powinniśmy być podekscytowani?
- Wybory
- Wybory samorządowe: Sara, która założyła Opioid Safe zone, startuje teraz w wyborach.
- Mamy ludzi, którzy chcą być wysłuchani.
- Mamy pasję i lubimy naszą pracę.
- To jest kształtowanie percepcji - jak szybko, kto wie.
- To prawdziwy biznes, który zmienia styl prowadzenia biznesu i sposób działania.
- Media mają coraz mniej ograniczeń.
- Firmy prawnicze i fundusze venture capital wskakują na pokład.
- Więcej informacji o naszych aktywistach.
- Niska konkurencja - duży udział w rynku, duże marże, duże pieniądze.
Wyższe Media:
Pionierzy są w końcu gotowi do bycia publicznymi. Więc z ludźmi takimi jak Gomez, którego "chlebem powszednim" jest dopasowanie nas w ramach prawnych, to w końcu się zmieni. Zawsze upewnij się, że nadążasz za aktywistami, a im więcej ich się ujawnia, tym bardziej możesz być zaskoczony, jak wielu ich jest. I choć wielu z nas sądziło, że nie doczekamy się legalizacji w naszym życiu, to nadchodzi ona szybciej niż nam się wydaje. Rząd zmienia swoje zdanie, a pieniądze mówią. Więc firmy takie jak iAnthus są wiodącą siłą we wspieraniu tych, którzy próbują rozpocząć swoją działalność w jakimkolwiek sektorze, który może być. I gdyby nie mądrzy pisarze i media dzielące się wszystkimi wiadomościami, nie rozwijalibyśmy się tak szybko. Tak więc takie media jak The Globe and Mail teraz zwracają się ku nowym projektom na rynku marihuany.
Trail-BLAZE na i napisać historię ganja miłośników.
"Potrzebujemy cię!" - Antuanette Gomez
0 0 głosowanie Artykuł Ocena